Pen Friend

Inte meningen att detta ska gå ut till publiken, men mitt under krampredikan i dag kommer Lucy upp med en lapp till mig och ber mig öppna den efter lektionen.

(Ursäkta mig Lucy för att offentliggöra ditt handskrivna iögonfallande brev, men det behöver uppmärksammas!!)

Jag citerar...
Dear LiFei:
Merry Chirsmas!
I am Lucy, Can we be penfriend? My E-mail is .......... What's you e-mail? Please tell me. I like draw, write stories and swim. but i can't swim without "här har hon faktiskt ritat en fin teckning av en badring- smidigt sätt att undvika språkbarriärer!". can you do it?  Can you help me to learn it? I am 11. My birthday is on November 4th. i Can speak a lot jokes. They can make you very happy! What about you? Please writ to me!
härtill har hon ritat en jätte(jätte)vacker målning på en jätte(jätte)vacker flicka "<---- this is me"

Yours Lucy Fang.
Längst ner i det bortglömda hörnet skriver hon (i don't like to eat spicy food)

-----------------

Lucy fick en extra stor kram i dag.



Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag smälter!

2011-11-11 @ 21:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0