The Trip

Om allt går enligt planerna och avsikterna förtjänar definitivt de närmsta dagarna en notis.
Just nu är det natt och jag sitter och mentalt förbereder mig.
Detta behövs eftersom jag, andre och dervla åker till Dandong i morgon bitti för att stanna där en natt.
Dandong är en okej stor stad som noterbart nog ligger precis vid gränsen till Nordkorea. Det är av denna anledning vi också åker dit.
Vi åker in i Nordkorea om 24 timmar och kommer ut därifrån om 5 dagar - skrytvärd semester.
Just nu är det enbart en framtid men om 5 dagar har jag nog en del att fylla bloggen med.
Häng med, Nordkorea!

Kommentarer
Postat av: Pappa Jonas

Oerhört häftig resa, var ändå beredd på att du kanske blir lite nerstämd. Det är ju inte direkt en "feelgood semester", MEN OJ vilka upplevelser du kommer att vara med om.

2011-10-03 @ 10:00:56
Postat av: Marie

Hallå !, ser fram emot att höra mer om Nord Korea, så spnnande. sjävl har vi haft det helt underbart i Italien i vår vandring, Kram Marie :)

2011-10-04 @ 22:01:04
Postat av: Marie

felix hur vart det i Nordkorea, måste få en uppdatering kollar varenda dag i din blogg. hör av dig puss :)

2011-10-06 @ 20:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0