20

En utdaterad tonåring bloggar!
Sjukt konstigt att istället för att hänga med de man hade antagit på sin födelsedag sitter jag på en kinesisk 711 och käkar kall pizza i brist på födelsdagstårta med 3 kineser jag glömt namnen på.
I dag var en mysig dag. Jag vaknar, vandrar runt i min lägenhet till 7 på kvällen  (vandrar runt i dessa ord betyder stirra in i en dator och plugga). 8 börjar english corner. najs att gå dit och prata ut och känna sig hög på gilladlistan.
Jag och tre killar tog oss därifrån sist av alla. 1 av vilka jag aldrig sett förut. De bjöd mig och jag fick önska mig 3 önskningar som de starka kinesiska gudarna skulle uppfylla åt mig..
Vi hade det jättetrevligt och på vägen hem ringer Marcel mig. Han får anses vara mig närmast här.
Nu ligger jag i säng. I morgon vid 8 ska vi till min favoritrestaurant. Jag ska försöka ta med mig kamera så ni får ansikten också.
Vännerna här är lätta att hitta men desto svårare att komma nära.

Kommentarer
Postat av: Marie

Stort Grattis! Felix på födelsedagen. 20 phärliga år med dig som en underbar son. Bjut av födelsedagen och dina kinavänner. Vi får fira på svenskt vis när du kommer hem i sommar och häslar på oss. Stor kram 💝

2012-04-24 @ 23:41:28
Postat av: Christine Lundmark

Hejsan Kära systerson och varm, skållhet GRATTIS-KRAM till dig denna dag! Du är väl värrd att firas idag - även om det är kall pizza!

April är en finfin födelsdagsmånad - du, dina två mostrar, kusin Linus och vår lilla Rasmus fyller år då... Kram, kram, kram, kram från oss alla i Christine-klanen! :-)

2012-04-25 @ 09:27:01
Postat av: Pappa Jonas

PUSS PÅ DIG, och grattis

2012-04-25 @ 17:50:48
Postat av: Pappa Jonas

Träffade Alejo idag, han verkar må kanon. Jag bad honom hälsa eftersom han har lite mer kontakt med dig, aooo den piken satt. Jag skojade och inser förstås att det är lika mycket mitt ansvar att hålla kontakten, men du verkar ha det så pass bra och då finns väl inget att oroa sig för.

P.P

2012-05-30 @ 09:30:41
Postat av: Marie

Nu vill jag ha lite uppdateringar och bilder på din blogg Tack och puss

2012-09-27 @ 18:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0