TV- Debut

Jaa det ringde i dag och bekräftade.
Tydligen ska jag dyka upp på torsdag kl 430 och plåtningen kommer att ta 4 timmar sen kommer jag ha gjort en kinesisk tvreklam för "electric appliances", mer detaljerade var de inte.
Fantastiskt!
Syster!
Vet inte hur jag ska svara dig. men får bli såhär.
Hon e från sydkorea men har bott här i tre år så hon pratar kinesiska och jag behöver inte lära mig koreanska, dock ett fantastiskt vackert språk.
Anta inte för mkt men vi hade en jättefin första dejt och hon e verkligen bäst av alla jag har hälsat på sen i Augusti vill jag säga!
syster min ska förresten till egypten alla mina läsare!!
Fantastiskt!
på tal om det ska jag utnyttja att man får betalt avv att studera i sverige och nästa termin ska jag hoppa på en portugisska kurs 15p och arabiska 15 p, hoppas kunna prata med syster nu!
Förresten kommer jag hem den 23e Juli för 3 veckor.
Se till att vi träffas :)
Vi hörs snart!
Vi hörs snart!

Kommentarer
Postat av: Pappa Jonas

oj här händer det grejer. Vi måste försöka få tag på varann igen i helgen på SKype.

2012-03-14 @ 13:11:39
Postat av: Felix Lättman

Som sagt, helg rÄtt fullbokad,

verklilgen uppskattar ett sÅntdÄr voicemessage, sÄg vad ni vill, inga avbrott jag lyssnar jag svarar sÅ fort jag kommer hem :)

2012-03-14 @ 19:12:30
Postat av: Felicia

Hahaha! Du är föör härlig Felix! Du har träffat en tjej och tänker att du skulle lära dig hennes språk! Så nu blir det alltså 9 språk i din samiling om jag räknat rätt med arabiska och portugisiska. Måste säga att jag är mega imponerad!! Jag köpte en arabiska bok igår och asså... skitsvårt!!! VAR börjar man?! Tror nog att vi lägger det på hyllan och satsar på pyramiderna. Du kan lära mig arabiska i höst. Jag är tillbaka den 9 oktober :) Men kommer nog hem och hälsar på på ditt välkomstpatry ;) Men du, den här tjejen, kul! Kul speciellt att du kommit in så pass i kulturen och att det liksom inte blev en kulturchock. Berätta utvecklingen! Hur gammal är hon föresten? Tänker mig att chinesernas mognadsgrad är en aaaning senare och att desamma borde gälla för sydkoreaner. Nu måste jag springa till jobbet. Men ha det så bra där borta! Uppdatera med bilder för jag fattar fortfarande inte vad du gör :P

2012-03-15 @ 09:20:06
Postat av: Markus, "The Man"

Aahhaha, bra att använda svenska systemet! Funtar på att göra detsamma.

Lärde mig för ett tag sedan att man kan säga "fett" på tyska när någonting är fett, precis som på svenska. Lite lustigt.

Borde också vara hemma då. Galet att du kmr hem. Galet att jag kmr hem. Galet att tiden överhuvudtaget går. Vad är eletric appliance?

(lite offtopic, men reklam och kina och allt: http://milford.se/ om du ser reklamfilmen med mannen som plockar röda äpplen står min brorsa i eftertexterna. Han gör reklamfilmer, de visas på kinesisk tv tydligen. Kanske har sett? Fattar tyvärr inget)

En kinesisk fru är ngt man måste ha !

2012-03-19 @ 16:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0