minikändis!

Hej, Jag har innan gjort tvreklamer, men nu har jag blivit omnämnd i tidningen vilket jag verkligen skattar högre. "力非今年19岁", 力非19år i år, handlar om mig och mina ambitioner samt metoder, i princip en snabb sammanfattning om mitt kina-jag. :)  
                                                                                                                                                                         Jag kastar med 3 bilder på mig och Will för att visa hur glada vi är.                                                                  '
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jonas

De e min grabb det😎p.p

2012-11-23 @ 22:10:01
Postat av: Marie

Ta med dig tidningen hem när du nu kommer nästa gång. Alltid kul att ha. Grattis. Då får du översätta artikeln. Puss

2012-12-13 @ 18:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0